[Liam]
My mother told me I should go and get some therapy
مامانم بهم گفت باید پیش یه روانشناس برم

? I asked the doctor, Can you find out what is wrong with me
از دکتر پرسیدم میتونی بفهمی مشکل من چیه؟
I don't know why I wanna be with every girl I meet
نمیدونم چرا میخوام با هر دختری که میبینم باشم
I can't control it
نمیتونم کنترلش کنم
Yeah, I know it's taking over me
اره، میدونم که داره وجودمو میگیره
I'm going crazy
دارم دیوونه میشم
Can't contain it
نمیتونم توی خودم نگهش دارم

[Zayn]
? So tell me just what I should do
پس فقط بهم بگو باید چیکار کنم؟

[All]
She said, Hey, it's alright
اون گفت هی، عیبی نداره
? Does it make you feel alive
آیا باعث میشه احساس زنده بودن کنی؟
Don't look back
به گذشته نگاه نکن
Live your life
زندگیت رو بکن
Even if it's only for tonight
حتی اگه فقط برای امشبه
She said, Hey, it's alright
اون گفت هی، عیبی نداره
If it makes you feel alive
اگه باعث میشه احساس زنده بودن کنی

[Niall]
Went to a party just after the doctor talked to me
بعد از اینکه دکتر باهام حرف زد به یه مهمونی رفتم
I met a girl, I took her in up to the balcony
یه دختری رو دیدم، بردمش توی بالکن
I whispered something in her ear that I just can't repeat
یه چیزی توی گوشش گفتم که نمیتونم تکرارش کنم
She said, OK, but she was worried what her friends will think
گفت باشه ولی نگران بود دوستاش چه فکری میکنن

[Liam]
She's going crazy
داره دیوونه میشه
Can't contain it
نمیتونه توی خودش نگهش داره

[Zayn]
? She asked me, What should I do, oh
ازم پرسید باید چیکار کنم؟

[All]
I said, Hey, it's alright
گفتم هی، عیبی نداره
? Does it make you feel alive
آیا باعث میشه احساس زنده بودن کنی؟
Don't look back
به گذشته نگاه نکن
Live your life
زندگیت رو بکن
Even if it's only for tonight
حتی اگه فقط برای امشبه
I said, Hey, it's alright
گفتم هی، عیبی نداره
If it makes you feel alive
اگه باعث میشه احساس زنده بودن کنی

[Louis]
We got to live before we get older
باید قبل از اینکه بزرگتر شیم زندگی کنیم
Do what we like, we got nothing to lose
کاری که دوست داریم رو انجام بدیم، چیزی برای از دست دادن نداریم
Shake off the weight of the world from your shoulders
سنگینیه دنیا رو از روی شونه هات بتکون
Oh, we got nothing to prove
ما چیزی برای اثبات کردن نداریم

[Liam]
I said, Hey, it's alright.
گفتم هی، عیبی نداره
? Does it make you feel alive
آیا باعث میشه احساس زنده بودن کنی؟
Don't look back
به گذشته نگاه نکن
Live your life
زندگیت رو بکن
Even if it's only for tonight
حتی اگه فقط برای امشبه

[All]
I said, Hey, it's alright.
گفتم هی، عیبی نداره
? Does it make you feel alive
آیا باعث میشه احساس زنده بودن کنی؟
Don't look back
به گذشته نگاه نکن
Live your life
زندگیت رو بکن
Even if it's only for tonight
حتی اگه فقط برای امشبه
I said, Hey, it's alright
گفتم هی، عیبی نداره
If it makes you feel alive
اگه باعث میشه احساس زنده بودن کنی 

 

دانلود آهنگ با متن و ترجمه چسبیده

پخش آنلاین

 


 با تغییر از منابع : وبلاگ وان دیرکشن و ربات تلگرامی ملوبات